Aglaia

První šablonu, kterou jsem na službě Blogger vytvořila, jsem pojmenovala Aglaia. Je jednoduchá, z velké části responzivní a laděná do světle modrých odstínů. Šablonu si můžete zobrazit a prozkoumat zde.

Navrhování této šablony mi zabralo téměř celý den. Nejspíš to bylo tím, že jsem se teprve učila, co to udělá, když do kódu přidám to a když ono zase odeberu. Celkově jsem si hlavně hrála se základním pozicováním a barvičkama.

I to je jeden z důvodů, proč jsem se rozhodla do šablony nepřidat postranní menu. (Hlavní důvod ovšem je, že jsem tehdy ještě něvěděla, jak to udělat, aby hlavní část blogu a menu držely pěkně pohromadě a ideálně se ještě přispůsobovaly šířce prohlížeče - to už dnes samozřejmě vím.)

Přesto jsem velmi hrdá na to, co se mi podařilo vytvořit. Celá šablona působí velmi jemně, elegantně a minimalisticky a vůbec nic jí nechybí! (Zejména jsem pyšná na to, že se mi podařilo najít pěkný font do headeru, který podporuje českou abecedu.)


Okomentovat