Black and ? šablona



A je to tady. Dlouho se k tomu schylovalo, dlouho jsem se na to připravovala a teď konečně nastal čas, kdy vám mohu představit historicky první šablonu na Módě pro blogy, kterou si můžete sami upravit v Personalizaci šablony.

Šablona Black and ? je postavená na stejném základu, jako šablony Black and White. Pokud byste chtěli, můžete si tuto šablonu dokonce upravit tak, aby vypadala jako jedna ze šablon Black and White. Ale fantasii se meze nekladou a váš blog může vypadat třeba takhle:



Ukázkový blog             Stáhnout šablonu

Než se pustíte do úprav, určitě vám doporučuji si přečíst článek, který jsem napsala o výběru barev na blogu, stejně tak druhou část představení šablon Black and White, kde dopodrobna popisuji, jak se dá šablona nejlépe nastavit.


Pokud se rozhodněte si šablonu stáhnout, určitě mi dejte vědět v komentářích, ať se mohu jít podívat, jak jste si s barvami na blogu poradili (a co vy víte, třeba si získáte nového čtenáře)... Taky mi určitě napište, co si myslíte o upravitelných šablonách a zda mám v jejich výrobě pokračovat.



Příště se na vás těším s návodem na vlastní sdílecí tlačítka (jak mi u jednoho z minulých článků někdo z vás navrh) a do té doby mě určitě sledujte na sociálních sítích jako je Facebook nebo Twitter.

3 komentáře:

  1. Za mě rozhodně palec nahoru. Líbí se mi, že tímhle umožňuješ majitelům blogů si tu šablonu přece jen dotvořit podle svého. Určitě pokračuj :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat